Importujznami poszukuje osoby na stanowisko Asystentki biurowej
Jesteśmy firmą zajmującą się kompleksową obsługą importu towarów z państw azjatyckich, kontrolami towarów oraz spedycją morską i lotniczą. Naszym głównym obszarem działania są Chiny. Więcej informacji na naszych stronach:
http://importujznami.pl
http://raportzchin.pl
http://transportzchin.pl
Nie wymagamy doświadczenia!
Warunki zatrudnienia:
• okres próbny;
• po okresie próbnym możliwość zatrudnienia na stałe;
• regulowany czas pracy;
• narzędzia pracy (telefon, komputer, samochód).
Asystentka biurowa odpowiedzialna będzie za :
• planowanie harmonogramu prac
• przygotowywanie oraz realizacja zadań związanych finalizacją procesu dostaw towarów
• obsługa zleceń w zakresie transportu i dostaw towarów
• fakturowanie
• aktywna współpraca z działem operacyjnym;
• budowanie bazy danych klientów
• umawianie spotkań
• koordynowanie pracy biura
Poszukujemy osób odważnych i sumiennych. Osoba powinna wykazywać się kreatywnością, zaangażowaniem w działania oraz rozwiniętymi umiejętnościami interpersonalnymi. Doświadczenie mile widziane.
Dodatkowe wymagania:
• dobra znajomość języka angielskiego;
• warunek konieczny: prawo jazdy kat. B
Prosimy o wysyłanie życiorysów do 15 marca. Skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami. Prosimy również o załączenie w CV oświadczenia, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych, niezbędne dla celów rekrutacyjnych.
www.importujznami.pl
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.