Opis stanowiska pracy

Opis stanowiska:
 samodzielna telefoniczna i mailowa obsługa naszych Klientów
 obsługa komputera (Excel, Word, Power Point)
 przygotowanie Mailingów
 pozyskiwanie nowych klientów
 wdrażanie nowych projektów
Wymagania:
Jeśli:
 posiadasz min. 1 rok doświadczenia zawodowego w obsłudze Klienta B2C
 znasz dobrze język angielski (min. na poziomie B2)
 jesteś osobą rzetelną, dokładną, przywiązujesz uwagę do szczegółów
 szybko się uczysz
 jesteś dyspozycyjny od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-17.00
Dołącz do Nas!
Oferujemy:
 pracę w najdynamiczniej rozwijającej się branży
 zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stałych godzinach
 możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia wewnętrzne
i zewnętrzne
 świetną atmosferę pracy

Miejsce pracy (Sosnowiec lub praca zdalna)

Do aplikacji (CV) proszę załączyć klauzulę:
Zgodnie z Ustawą z dnia 29. 08. 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 ze zm. Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę A & M Perfekt w celach zgodnych z procesem rekrutacyjnym. Jednocześnie informuję, iż jestem świadomy/świadoma przysługującego mi prawa do uaktualniania, uzupełniania, a także usunięcia danych ze zbioru oraz możliwości wglądu do przesłanych przeze mnie dokumentów. Swoje dane osobowe udostępniam dobrowolnie.

Prezentacja firmy

Biuro Handlowe wiodącej firmy telekomunikacyjnej

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
02/11/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi