Opis stanowiska:
samodzielna telefoniczna i mailowa obsługa naszych Klientów
obsługa komputera (Excel, Word, Power Point)
przygotowanie Mailingów
pozyskiwanie nowych klientów
wdrażanie nowych projektów
Wymagania:
Jeśli:
posiadasz min. 1 rok doświadczenia zawodowego w obsłudze Klienta B2C
znasz dobrze język angielski (min. na poziomie B2)
jesteś osobą rzetelną, dokładną, przywiązujesz uwagę do szczegółów
szybko się uczysz
jesteś dyspozycyjny od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-17.00
Dołącz do Nas!
Oferujemy:
pracę w najdynamiczniej rozwijającej się branży
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stałych godzinach
możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia wewnętrzne
i zewnętrzne
świetną atmosferę pracy
Miejsce pracy (Sosnowiec lub praca zdalna)
Do aplikacji (CV) proszę załączyć klauzulę:
Zgodnie z Ustawą z dnia 29. 08. 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 ze zm. Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę A & M Perfekt w celach zgodnych z procesem rekrutacyjnym. Jednocześnie informuję, iż jestem świadomy/świadoma przysługującego mi prawa do uaktualniania, uzupełniania, a także usunięcia danych ze zbioru oraz możliwości wglądu do przesłanych przeze mnie dokumentów. Swoje dane osobowe udostępniam dobrowolnie.
Biuro Handlowe wiodącej firmy telekomunikacyjnej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.