Opis stanowiska pracy

Poszukujemy asystentki w biurze kilku podmiotów z grupy kapitałowej.

Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za:

* Przygotowywanie raportów i prezentacji.
* Zarządzanie dokumentacją firmy.
* Zapewnienie wsparcia organizacyjnego.
* Zapewnienie płynnego przepływu informacji wewnątrz firmy oraz między partnerami.
* Profesjonalne reprezentowanie i dbanie o dobry wizerunek firmy
* Obsługę zamówień do firmy
* Typowy Concierge dla Członków Zarządu

Oferujemy:

* Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.
* Bardzo miłą atmosfere pracy.

Praca do podjęcia "od zaraz". Kandydatów prosimy o przesłanie CV oraz Listu Motywacyjnego za pośrednictwem portalu infopraca.

Wymagania

Od kandydatów oczekujemy:

* Znajomości w teorii i praktyce dowolnej metodologii zarządzania czasem i zadaniami.
* Znajomości prawa z zakresu KSH, podatków i prawa pracy
* Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny.
* Doskonałą znajomość obsługi programów z pakietu MS Office.
* Doświadczenia na podobnym stanowisku.
* Dokładności oraz rzetelności.
* Motywacji do pracy.

Prezentacja firmy

Główną działalnością Spółki są inwestycje na własny rachunek. Inw... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
13/02/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Premie, dodatki:
kwartalne premia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi