• Odbieranie telefonów i ich transfer do właściwej osoby w organizacji
• Prowadzenie rejestru faktur
• Prowadzenie rejestru odbioru tonerów
• Współpraca z kurierami oraz ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej.
• Prowadzenie bazy wypożyczenia drukarek/urządzeń wielofunkcyjnych
• Drobne tłumaczenia z angielskiego na polski i odwrotnie
• Obsługa Gości odwiedzających firmę, obsługa spotkań oraz szkoleń
• Wspieranie pracy Office Managera wg potrzeb
• Rezerwacja hoteli, biletów lotniczych, organizowanie podróży służbowych
• Kontakty z dostawcami artykułów biurowych oraz spożywczych
• przynajmniej rok doświadczenia w pracy biurowej
• nastawienie na obsługę klienta wewnętrznego i zewnętrznego
• dokładność, uczciwość, pogodne nastawienie do pracy i ludzi
• bardzo dobry angielski – test podczas rozmowy kwalifikacyjnej (drobne tłumaczenia, praca z obcokrajowcami – głównie poprzez rozmowy telefoniczne)
• obsługa komputera, główne WORD, Excel
OKI to globalna marka działająca w sektorze business-to-business.... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.