#

Asystentka Biura/Recepcjonistka

Oki Systems Polska Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

• Odbieranie telefonów i ich transfer do właściwej osoby w organizacji
• Prowadzenie rejestru faktur
• Prowadzenie rejestru odbioru tonerów
• Współpraca z kurierami oraz ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej.

• Prowadzenie bazy wypożyczenia drukarek/urządzeń wielofunkcyjnych
• Drobne tłumaczenia z angielskiego na polski i odwrotnie
• Obsługa Gości odwiedzających firmę, obsługa spotkań oraz szkoleń

• Wspieranie pracy Office Managera wg potrzeb
• Rezerwacja hoteli, biletów lotniczych, organizowanie podróży służbowych

• Kontakty z dostawcami artykułów biurowych oraz spożywczych

Wymagania

• przynajmniej rok doświadczenia w pracy biurowej
• nastawienie na obsługę klienta wewnętrznego i zewnętrznego
• dokładność, uczciwość, pogodne nastawienie do pracy i ludzi
• bardzo dobry angielski – test podczas rozmowy kwalifikacyjnej (drobne tłumaczenia, praca z obcokrajowcami – głównie poprzez rozmowy telefoniczne)
• obsługa komputera, główne WORD, Excel

Prezentacja firmy

OKI to globalna marka działająca w sektorze business-to-business.... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/08/2014
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Czas trwania umowy
na czas próbny, potem na dłużej
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Wynagrodzenie
2 000PLN - 2 350PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi