Opis stanowiska pracy

Już blisko 50 lat firma BRITA odnosi sukcesy na rynku konsumenckich i profesjonalnych filtrów do wody. Firma jest obecna w wielu krajach świata. Również w Polsce BRITA jest wiodącą marką w swojej kategorii, a oferowane pod nią produkty cieszą się uznaniem i zaufaniem klientów. W związku z rozwojem oferty produktowej poszukujemy osoby, do obowiązków której będzie należało
• przygotowanie materiałów wspomagających sprzedaż
• przygotowywanie materiałów reklamowych, informacji, ogłoszeń, artykułów itp.
• nawiązywanie i prowadzenie kontaktów z podmiotami współpracującymi
• odpowiedzi na zapytania klientów w ramach Działu Obsługi Klienta
• tłumaczenia tekstów oraz przygotowywanie prezentacji
• ścisła współpraca z działami marketingu centralnego firmy
• koordynacja działań związanych z mediami społecznościowymi
• koordynacja działań SEM/SEO
• analiza działań konkurencji
• sporządzania raportów wymaganych przez przepisy ochrony środowiska

Wymagania

• znajomość podstaw marketingu – mile widziane doświadczenie w Dziale Marketingu
• zdolności komunikacyjne i interpersonalne. Wysoka kultura komunikacji pisemnej oraz werbalnej.
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
• zdolności organizacyjne oraz umiejętności pracy w zespole
• systematyczność w realizacji założonych zadań i samodzielność w działaniu
• wykształcenie wyższe z dziedziny marketingu lub PR

Prezentacja firmy

<br/>Już blisko 50 lat firma BRITA odnosi sukcesy na rynku konsumenckich... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
11/08/2014
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Reklama / Komunikacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi