Opis stanowiska pracy
Główne zadania:
- tworzenie bazy danych potencjalnych klientów
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów - umawianie spotkań handlowych
- sprzedaż usługi Social WiFi
- obsługa dotychczasowych Klientów B2B
- dbanie o długoterminowe relacje z Klientami
- realizacja ustalonych celów
Wymagania:
- dokładność i dbałość o szczegóły
- zdolności komunikacyjne i umiejętności handlowe
- umiejętności przygotowania i prowadzenia telefonicznej rozmowy handlowej
- samodzielność, inicjatywa i bardzo dobra organizacja pracy
- mile widziane osoby o profilu sprzedażowym, pasjonujące się nowinkami technologicznymi
- dodatkowe atuty to doświadczenie w pracy Call Center i/lub w sprzedaży (wsparciu sprzedaży) B2B w obszarach: telekomunikacja, energia, HoReCa
Oferujemy:
- szkolenia zawodowe w zakresie sprzedawanych rozwiązań
- pracę w przyjaznej atmosferze oraz możliwość rozwoju zawodowego
- dużą samodzielność w zakresie realizowanych zadań
- zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
- kontakt z nowoczesnymi technologiami
- atrakcyjny wynagrodzenie oraz system motywacji finansowej i pozafinansowej
- profesjonalne narzędzia pracy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Social WiFi Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie."
Prezentacja firmy
Social WiFi Sp. z o.o. to innowacyjna spółka działająca na rynku ...
Social WiFi Sp. z o.o. to innowacyjna spółka działająca na rynku polskim, niemieckim oraz pilotażowo w USA. W czerwcu 2014 roku firma wygrała konkurs Go Global organizowany przez Narodowego Centrum Badań i Rozwoju
Social WiFi to usługa stanowiąca platformę kontaktową pomiędzy miejscami udostępniającymi darmowe WiFi a ich klientami - zapewnia interakcję, umożliwia przesyłanie informacji o promocjach i nadchodzących eventach, a także przeprowadzanie ankiet.
Social WiFi zmienia WiFi w nowoczesne narzędzie marketingowe, sprzedażowe i operacyjne. Do tej pory z Social WiFi korzysta ponad 300 punktów w całej Polsce. Są to zarówno sieciowe restauracje, kluby muzyczne jak i pojedyncze kawiarnie, puby, hotele czy stacje benzynowe. Usługa jest także implementowana m.in. w jednej z najlepszych polskich uczelni Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 09/11/2015
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi