Opis stanowiska pracy
- Zarządzanie i nadzorowanie obiegiem dokumentów
- Utrzymywanie i nawiązywanie kontaktów z klientami i współpracownikami
- Praca z dokumentami ubezpieczeniowymi
Wymagania
- Znajomość obsługi komputera i pakietu office
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i rozmowy przez tel.
- Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej, call center, multiagencji, ubezpieczeniach, bankowości
- wykształcenie średnie lub wyższe
- chęć do uczenia się i rozwoju
Prezentacja firmy
JG Doradztwo Finansowe to firma, która powstała w wyniku współpracy z fi...
JG Doradztwo Finansowe to firma, która powstała w wyniku współpracy z firmami i instytucjami działającymi na rynku firm doradztwa finansowego w Polsce.
Firma zajmuję się doradztwem finansowo-ubezpieczeniowym współpracując z instytucjami finansowymi takimi jak Towarzystwa Ubezpieczeniowe, banki, pośrednicy kredytowi.
Kilkuletnie doświadczenie zdobyte podczas pracy z najlepszymi instytucjami finansowymi pozwoliły na wypracowanie własnej koncepcji obsługi w zakresie finansów osobistych opartej na budowaniu dłgoterminowych relacji.
Własne, świeże spojrzenie na ciągle zmieniający się rynek, sprawia że posługujemy się nowatorskimi, optymalnymi i elastycznymi rozwiązaniami.
Właściciel firmy działa na rynku finansowo-ubezpieczeniowym od 2007r.
Aktualnie firma buduje nowy zespół w jednej z największych korporacji finansowo-ubezpieczeniowych.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 05/08/2015
- Wymiar etatu:
- Niepełny etat - rano
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja / Sekretariat