Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Asystent
Miejsce pracy: Łódź
Dla naszego Klienta – Firmy zajmującej się wynajmem powierzchni biurowych, szukamy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Obowiązki:
• Składanie ofert na wynajem powierzchni biurowych i prowadzenie i wstępnych negocjacji
• Sprawdzanie i przygotowanie dokumentacji
• Reprezentowanie właściciela przed instytucjami i urzędami
• Przygotowywanie dokumentów na potrzeby Zarządu
• Prowadzenie biura spółki oraz dbanie o jej dobry wizerunek;
• Koordynowanie pracy Biura Zarządu w tym, zarządzanie kalendarzem spotkań
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe (mile widziani absolwenci studiów prawniczych)
• Czynne prawo jazdy kat B
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
• Komunikatywność, umiejętności sprzedażowe
Oferujemy:
• Umowę o pracę (zatrudnienie bezpośrednio przez naszego Klienta) na pełen etat
• Zatrudnienie na pełen etat
• Szkolenia wstępne
• ciekawą i pełną wyzwań pracę
• Atrakcyjne wynagrodzenie
OFERTA DOTYCZY PRACY STAŁEJ
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV poprzez portal infopraca lub aplikowanie osobiście w biurze Adecco w Łodzi (ul. Wólczańska 128/134)
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?