Opis stanowiska pracy

Grupa logistyczna LTP poszukuje do swojego biura w Bolechowo-Osiedle kandydata na stanowisko

 

                                      ASYSTENTKA ZARZĄDU

 

Główne obowiązki

  1. Koordynacja, przygotowanie i interpretacja raportów i analiz.
  2. Redagowanie treści oficjalnych dokumentów, procedur.
  3. Nadzór nad realizacją oraz wdrażaniem procedur przez Managerów Grupy.
  4. Współpraca z Zarządem w zakresie identyfikacji najważniejszych zagadnień związanych z Grupą.
  5. Nadzór nad działaniami zleconymi przez Zarząd Grupy.
  6. Koordynowanie współpracy Zarządu z poszczególnymi działami Grupy LTP i ich pracownikami.
  7. Sporządzanie raportów, notatek oraz sprawozdań ze spotkań z udziałem Zarządu.
  8. Tworzenie raportów miesięcznych poszczególnych działów.

Wymagania

 

Wymagania:

  1. min. 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Asystenta Zarządu 
  2. Wykształcenie min. średnie 
  3. Świetna organizacja pracy własnej.
  4. Umiejętność pracy pod presją czasu.
  5. Biegła znajomość pakietu MS Office.
  6. Czynnego prawa jazdy kat. B.

 

Oferujemy:

  1. Pracę w oparciu o umowę o pracę.
  2. Ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się firmie.
  3. Atrakcyjny system wynagrodzenia.

Prezentacja firmy

Firma branży logistycznej

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
24/05/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi