Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Asystent w dziale HR

Miejsce pracy: Sosnowiec

Obecnie dla naszego klienta, firmy z terenu Sosnowca poszukujemy kandydatów chętnych na stanowisko:

Zakres obowiązków:

• przygotowywanie dokumentacji do zatrudnienia

• rozliczanie wynagrodzeń pracowników,

• wykonywanie pracy biurowej, wykonywanie zestawnień i raportów

• weryfikacja poprawności dokumentów

• wykonywanie bieżących zadań administracyjnych

 

Wymagania:

• wykształcenie min. średnie

• min. 1 rok doświadczenia w dziale HR w zakresie naliczania wynagrodzeń

• znajomość systemu TETA

• znajomość pakietu MS Office

• sumienność i rzetelność w pracy

• zaangażowanie oraz komunikatywność

 

Oferujemy:

• zatrudnienie na podstawy umowy o pracę

• pracę od pon do pt na 1 zmianę

• możliwość poszerzenia swoich kwalifikacji zawodowych

Oferta dotyczy pracy tymczasowej.

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi