Opis stanowiska pracy

Dla naszego klienta, światowego lidera w swojej branży, szukamy kandydatów do pracy na stanowisku Asystent Działu HR. Miejsce pracy Kraków.

• Komunikacja z międzynarodowymi centrami/oddziałami Firmy oraz Kontrahentami w celu wymiany informacji ( odpowiedzi za zadawane pytania ze strony kontrahentów )
• Przetwarzanie danych, tworzenie dokumentów, kontrola przesyłanych informacji pod kątem poprawności i kompletności, w tym:
o obsługa kadrowa nowych oraz obecnych pracowników ( umowy o pracę, wypowiedzenia, świadectwa pracy i inne )
o rozliczanie czasu pracy i nieobecności ( urlopy, zwolnienia, itp. )
o udział w przygotowywaniu listy płac
o prowadzenie akt osobowych

Wymagania

• Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, warunek konieczny ( grupa I, II, lub III )
• Wykształcenie wyższe kierunkowe ( HR lub pokrewne )
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego ( poziom min. B1, komunikacja w Firmie odbywa się głównie w języku angielskim )
• Min. dwa lata doświadczenia w pracy na takim samym, lub podobnym stanowisku
• Bardzo dobra obsługa komputera ( MS Office; Word, Excel, Outlook )
• Rzetelność i dokładność podczas wykonywania powierzonych zadań
• Umiejętność pracy pod presją czasu
• Samodzielność i zorientowanie na realizację wyznaczonych celów

Prezentacja firmy

Platforma Integracji Osób Niepełnosprawnych - powstała jako dobro... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
14/05/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
5
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja, Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Finanse, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi