Dla naszego klienta, światowego lidera w swojej branży, szukamy kandydatów do pracy na stanowisku Asystent Działu HR. Miejsce pracy Kraków.
• Komunikacja z międzynarodowymi centrami/oddziałami Firmy oraz Kontrahentami w celu wymiany informacji ( odpowiedzi za zadawane pytania ze strony kontrahentów )
• Przetwarzanie danych, tworzenie dokumentów, kontrola przesyłanych informacji pod kątem poprawności i kompletności, w tym:
o obsługa kadrowa nowych oraz obecnych pracowników ( umowy o pracę, wypowiedzenia, świadectwa pracy i inne )
o rozliczanie czasu pracy i nieobecności ( urlopy, zwolnienia, itp. )
o udział w przygotowywaniu listy płac
o prowadzenie akt osobowych
• Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, warunek konieczny ( grupa I, II, lub III )
• Wykształcenie wyższe kierunkowe ( HR lub pokrewne )
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego ( poziom min. B1, komunikacja w Firmie odbywa się głównie w języku angielskim )
• Min. dwa lata doświadczenia w pracy na takim samym, lub podobnym stanowisku
• Bardzo dobra obsługa komputera ( MS Office; Word, Excel, Outlook )
• Rzetelność i dokładność podczas wykonywania powierzonych zadań
• Umiejętność pracy pod presją czasu
• Samodzielność i zorientowanie na realizację wyznaczonych celów
Platforma Integracji Osób Niepełnosprawnych - powstała jako dobro... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.