Pozytywne relacje, energia, możliwość rozwoju. Z czym kojarzą Ci się te wartości? Mamy nadzieję, że od teraz będzie to dla Ciebie Promedica24.
Czym się zajmujemy? Jesteśmy firmą, dla której głównym celem jest opieka. Jako lider na rynku usług opiekuńczych aktywnie działamy w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Bułgarii, Rumunii oraz Polsce. Niezależnie od stanowiska, na które aplikujesz, możemy Cię zapewnić – Twoja obecność w Centrali lub jednym z naszych oddziałów w całej Polsce będzie miała realny wpływ na to, co się dzieje w naszej organizacji.
Chcesz wiedzieć więcej? Przyjdź do naszego biura lub odwiedź stronę internetową www.promedica24.pl – z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania.
Szukamy kandydatów na stanowisko:
Asystent w Dziale Budowania Relacji z Klientem
Miejsce pracy: Warszawa, 00-807Zakres obowiązków:
• udział w procesie rozpatrywania reklamacji zgłoszonych przez Klientów z Niemiec, Polski i Wielkiej Brytanii
• aktualizacja danych oraz wprowadzanie danych do systemu
• przygotowywanie i wysyłka dokumentów dotyczących kwestii reklamacyjnych
• sporządzanie bieżących zestawień i analiz na potrzeby przełożonego/zespołu
Wymagania:
• dyspozycyjność (80-100 h w miesiącu)
• dobra znajomość programów Excel, PowerPoint
• łatwość w nawiązywaniu kontaktów
• bardzo dobra organizacja czasu pracy
• terminowość, skrupulatność i dokładność
• mile widziana znajomość języka niemieckiego
Oferujemy:
• pracę w sympatycznym i uśmiechniętym zespole pełnym energii do działania
• wsparcie i pomoc w bieżącej pracy, bo przecież na opiece znamy się najlepiej
• możliwość zdobycia doświadczenia w firmie będącej liderem w branży
• elastyczny czas pracy
• zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie