Asystent w dziale administracji
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
- Bycie pierwszym kontaktem dla managerów, pracowników lub potencjalnych klientów firmy,
- Bieżące rozwiązywanie problemów pracowników z zakresu finansów, umów itd.,
- Współpraca z innymi działami w firmie,
- Kontakt między wszystkimi działami zapewniając im najważniejsze, bieżące informacji,
- Sporządzanie raportów i zestawień,
Oczekujemy:
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, minimum na poziomie C1 - praca będzie się odbywać głównie w języku angielskim, klienci pochodzą z Wielkiej Brytanii,
- Bardzo dobrej organizacji pracy własnej, wielozadaniowość,
- Umiejętności do rozwiązywania problemów w sposób profesjonalny i dyplomatyczny,
- Umiejętności biegłej obsługi komputera, programu Microsoft Office oraz urządzeń biurowych.
Co oferujemy?
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową,
- Atrakcyjne wynagrodzenie - zależne od doświadczenia,
- Profesjonalne szkolenia przygotowujące do pracy,
- Interesujący zakres obowiązków dający możliwość rozwoju zawodowego,
- Miejsce pracy w nowoczesnym kompleksie biurowym Alchemia - 1 min do autobusu, 3 min do SKMki, 10 min do tramwaju.
Czekamy na Twoje CV!
Numer referencyjny: AAM/03/2019/GDA