HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:
Asystent/-tka Działu Handlowego
Numer Referencyjny: AMP/01/2017
Miejsce pracy: Warszawa Śródmieście
Zakres obowiązków:
- Przygotowywanie i publikacja ofert, wydarzeń otwartych na firmowych stronach;
- Organizacja podróży służbowych, zamawianie biletów oraz noclegu;
- Fakturowanie;
- Obsługa zapytań, telefoniczne i mailowe wsparcie dla klientów;
- Administracja bazy danych klientów;
- Przygotowywanie zestawień i raportów dotyczących podstawowych danych handlowych oraz ofert produktowych.
Oczekiwania:
- Pożądane doświadczenie w branży szkoleniowej i/lub doradczej;
- Mile widziana znajomość procesu sprzedaży on-line oraz znajomość narzędzi IT wspierających sprzedaż: CRM, bazy danych, e-commerce, email marketing, fakturowanie;
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office;
- Wysoko rozbudowana komunikacja biznesowa – zarówno w mowie, jak i piśmie;
- Sumienność, zaangażowanie.
Oferujemy:
- Stabilną, pełną wyzwań pracę;
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub umowę o pracę (do wyboru).
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182, danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".