HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:
Asystent/-tka ds. administracyjnych
Numer Referencyjny: KIERO/01/2017
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
• Organizacja spotkań biznesowych, podróży służbowych;
• Prowadzenie kalendarza oraz koordynacja spotkań menedżerów firmy;
• Zarządzanie obiegiem dokumentów w firmie;
• Tworzenie oraz edytowanie dokumentacji;
• Przygotowywanie raportów oraz zestawień;
• Inne prace administracyjno biurowe.
Wymagania:
• zaawansowana znajomość języka angielskiego (C1) – warunek konieczny;
• doświadczenie w pracy biurowej lub na recepcji - mile widziane;
• dobra znajomość pakietu MS Office (WORD, Excel, Outlook);
• wysoka kultura osobista; komunikatywność, umiejętność pracy w zespole;
Oferujemy:
• zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie;
• pracę w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku;
• wynagrodzenie 2700 zł brutto/msc;
• możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182, danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".