Asystent/tka biura - branża produkcyjna
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
- koordynowanie pracy biura - dbanie o właściwy obieg dokumentacji,
- obsługa klientów, przybyłych gości,
- obsługa przesyłek kurierskich i pocztowych,
- obsługa centrali telefonicznej: przyjmowanie i łączenie rozmów,
-koordynacja spotkań i organizacja sal konferencyjnych,
-wsparcie administracyjne współpracowników,
-kontrola zapasów materiałów biurowych oraz współpraca z zewnętrznymi dostawcami i kurierami,
-miesięczne raporty (poczta/kurierzy/zużycie materiałów, itp.).
Czego wymagamy?
- dobrej znajomości języka angielskiego (min.B2) - będziesz go używać w codziennej pracy,
- czynnego prawa jazdy kat. B,
- książeczki sanepid lub gotowości do jej wyrobienia,
- doskonałych umiejętności organizacyjnych,
- dużej sumienności i dokładności w wykonywanie powierzonych zadań,
- wysokiej kultury osobistej.
Co oferujemy w zamian?
- umowę o pracę tymczasową z możliwością przejścia na umowę o pracę bezpośrednio u klienta,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- możliwość szerokiego rozwoju zawodowego,
- miłą i sympatyczną atmosferę w pracy.
Numer referencyjny: AB/09/2021/KRK/MS