• Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów w Kancelarii - korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym w e-kancelarii;
• Prowadzenie terminarza spotkań,
• Administracja spraw biurowych;
• Współpraca między oddziałami;
• Przygotowanie i obsługa organizacyjno-recepcyjna spotkań;
• Doręczanie i odbieranie korespondencji do UP RP, Poczta Polska itp.;
• Koordynowanie zamówień materiałów biurowych do Kancelarii;
• Utrzymywanie porządku w dokumentacji spraw systemie elektronicznym i aktach papierowych.
• Pomoc w prowadzeniu merytorycznych spraw;
• Przygotowanie dokumentacji wymaganej do złożenia w Urzędach;
• Monitorowanie terminów;
• Aktualizacja bazy danych;
• Zakładanie teczek spraw, wpisywanie i uzupełnianie danych w systemie e-kancelaria;
• Korespondencja z klientami zagranicznymi i krajowymi;
• Korespondencja z urzędami /pełnomocnikami polskimi i zagranicznymi zgodnie ze wskazówkami rzecznika patentowego;
• Wystawianie i weryfikacja faktur/paragonów;
• wykształcenie - minimum średnie;
• doświadczenie w pracy biurowej - minimum roczne;
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie co najmniej B2 (w tym umiejętność prowadzenia korespondencji);
• umiejętność samodzielnego realizowania zadań;
• znajomość programu MS Office;
• wysoka kultura osobista;
Wymgania kompetencyjne
• Umiejętność rozwiązywania problemów
• Umiejętność organizacji pracy własnej
• Komunikatywność
• Nastawienie na współpracę
• Umiejętność pracy pod presją czasu;
• Dokładność i skrupulatność oraz poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania;
Nasza Kancelaria jest jedną z wiodących w Polsce kancelarii, zajm... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.