Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć m.in. będzie:
- sporządzanie dokumentów kadrowych – zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy oraz prowadzenie teczek osobowych,
- rejestrowanie, wyrejestrowanie oraz zgłaszanie wszelkich zmian dla pracowników w ZUS,
- prowadzenie ewidencji nieobecności w systemie kadrowo-płacowym, weryfikacja list obecności,
- rozliczanie delegacji pracowników.
- współpraca z wszystkimi działami firmy.
- wykształcenie min. średnie,
- mile widziane roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
- komunikatywność i otwartość w kontaktach interpersonalnych,
- bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów, sumienność i odpowiedzialność,
- swobodna w posługiwaniu się aplikacjami pakietu MS Office (Word, Excel) oraz pocztą elektroniczną,
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- stabilne warunki zatrudnienia i wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych wyników pracy,
- ciekawą pracę z doświadczonym zespołem.
INKOP kompleksowe budownictwo inżynieryjne.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.