#

Asystent Managera Gastronomii ds. rozliczeń

Hotel Senator s.c.

Starachowice, świętokrzyskie

Opis stanowiska pracy

Stanowisko: Asystent Managera Gastronomii ds. rozliczeń

Opis stanowiska:
• Bieżąca weryfikacja i akceptacja dokumentów pod względem merytorycznym i rachunkowym,
• Dekretacja oraz ewidencja dziennych rozliczeń sprzedaży,
• Kontrola rozrachunków z kontrahentami,
• Kontrola terminowości oraz zgodności dokonywanych płatności,
• Monitorowanie poprawności danych finansowych w podległym obszarze zgodnie z procedurami firmy,
• Przygotowywanie raportów i analiz sprzedaży,
• Rozwiązywanie i raportowanie niezgodności finansowych w podległym obszarze,
• Pomoc w zarządzaniu prac magazynów.
• Dyspozycyjność i gotowość do krótkich wyjazdów służbowych.

Wymagania:
• Wykształcenie wyższe (preferowane finanse i rachunkowość),
• Doświadczenie w dziale rachunkowo-finansowym,
• Wysoki poziom autonomii w zakresie organizacji i planowania swoich działań,
• Umiejętność pracy pod presją czasu,
• Orientacja na wyniki i osiąganie zamierzonych celów,
• Wysokie umiejętności interpersonalne i komunikatywne,
• Prawo jazdy kategorii B,
• Dyspozycyjność – możliwa praca w weekendy,
• Bardzo dobra znajomość środowiska MS Office,
• Dobra znajomość języka angielskiego.

Oferujemy:
• Ciekawą i samodzielną pracę w stale rozwijającej się firmie,
• Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego,
• Niezbędne narzędzia do wykonywanej pracy,
• Zatrudnienie na umowę o pracę (po okresie próbnym),

Prosimy o przesłanie CV w temacie maila prosimy wpisać:
Asystent Managera Gastronomii


Koniecznie do swojego CV prosimy dołączyć niniejszą klauzulę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Prezentacja firmy

Witamy Państwa na malowniczej Ziemi Świętokrzyskiej i zapraszamy ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
29/03/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Wynagrodzenie
1 750PLN - 1 750PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Finanse, Praca Bankowość, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Inne

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi