Opis stanowiska pracy

Poszukujemy osoby na stanowisko: asystent/ka księgowej jako wsparcia dla obsługi spółki pod nadzorem biura rachunkowego. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

-Organizację otrzymywanych dokumentów zgodnie z wewnętrznymi procedurami;

-Sprawdzanie poprawności formalnej otrzymywanych dokumentów;

-Katalogowanie dokumentów;

-Wprowadzanie danych do systemu księgowego;

-Raportowanie statusu otrzymywanej dokumentacji oraz postępów prac z nią związanych;

-Wsparcie administracyjne.

Wymagania

Oczekiwania:

-1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w księgowości oraz administracji;

-Studenci 3-5 roku studiów na kierunkach ekonomicznych

-Podstawowa znajomość zagadnień księgowych;

-Duża samodzielność, dokładność i odpowiedzialność;

-Profesjonalizm, komunikatywność i wysoka kultura osobista w relacji z klientem;

-Bardzo dobra organizacja czasu pracy pod kątem wymaganych terminów;

-Znajomość obsługi komputera;

-Znajomość programu Symfonia, R2 Płatnik stanowi dodatkowy atut;

-Umiejętność obsługi pakietu Office.

 

Co oferujemy w zamian:

-Elastyczne formy zatrudnienia

-Przyjacielska atmosfera pracy

-Nowoczesne biuro z ergonomicznymi stanowiskami pracy w samym sercu Wrocławia (widok na Rynek)

 

Zapraszamy do przesyłania CV z klauzulą dotyczącą danych osobowych :)

Prezentacja firmy

Western Energy Consulting jest firmą doradczą skupiającą się na zagadni... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
14/09/2014
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi