Asystent kierownika serwisu
Opis zadań:
• Wspieranie kierownika serwisu urządzeń gastronomicznych w codziennych obowiązkach,
• Koordynacja przepływu zleceń do serwisu,
• Koordynacja przepływy faktur sprzedaży i zakupu oraz refaktur,
• Obsługa systemu CRM - wprowadzenie danych,
• Kontakt z klientami firmy, działem serwisu, magazynem,
• Składanie zamówień na części i ich wydawanie serwisantom,
• W kolejnych etapach pracy - wsparcie w instalacji urządzeń gastronomicznych oraz usługach ich serwisowania i konserwacji (po zdobyciu doświadczenia i odbyciu szkoleń).
Wymagania:
• Zmysł ’techniczny’, mile widziane wykształcenie techniczne - średnie lub zawodowe,
• Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
• Umiejętności biurowe - obsługa komputera (w szczególności Excel) dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obsłudze systemu CRM,
• Mile widziana znajomość języka angielskiego polegająca na umiejętności rozumienia prostej dokumentacji technicznej w tym języku,
• Czynne prawo jazdy kat. B,
• Samodzielność i dobra organizacja pracy.
Pracodawca oferuje:
• Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę stałą w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
• Pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach,
• Atrakcyjny system wynagradzania (podstawa + premia),
• Pełne wdrożenie oraz szkolenia rozwijające umiejętności techniczne w zakresie serwisu urządzeń gastronomicznych.
Numer referencyjny: AKS/ZGO/11.19