Kancelaria POGODA GŁADKI GRZESIEK Sp. K. z siedzibą w Krakowie, jest spółką prawniczą świadczącą swe usługi na rzecz polskich i międzynarodowych przedsiębiorców, instytucji publicznych oraz osób prywatnych.
Aktualnie, Kancelaria poszukuje osoby na stanowisko: Asystent Kierownika Sekretariatu.
Oczekiwania:
- wyższe wykształcenie (preferowany kierunek – Administracja),
- praktyczna znajomość pakietu MS Office,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- wysoka kultura osobista,
- samodzielność i doskonała organizacja pracy,
- umiejętność zarządzania czasem,
- dokładność i sumienność,
- odporność na stres.
Zakres obowiązków:
- dbałość o sprawne funkcjonowanie sekretariatu,
- zapewnienie właściwego przepływu informacji,
- koordynacja obiegu dokumentów,
- profesjonalna pomoc w obsłudze klientów.
Oferujemy:
- możliwość pracy w młodym zespole w szybko rozwijającej się Kancelarii o uznanej pozycji na rynku,
- dynamiczne środowisko pracy,
- możliwość uzyskania stabilnego zatrudnienia,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego.
Uprzejmie prosimy o nieskładanie aplikacji niespełniających powyższych warunków.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz ze zdjęciem oraz klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. Kancelaria zastrzega sobie możliwość skontaktowania się jedynie z wybranymi kandydatami.
POGODA GŁADKI GRZESIEK Sp.k. <br/> <br/>MyLO POGODA GŁADKI GRZESIEK t... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.