Randstad Polska jest wiodącą na polskim rynku agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej.
Dla naszego klienta , zagranicznego banku hipotecznego, poszukujemy osoby na stanowisko:
asystent/-ka
Nr ref.: 25206Praca tymczasowa
Lokalizacja: Warszawa
Zakres obowiązków:
- codzienne wsparcie Dyrektora w bieżących pracach i realizacji zadań
- organizowanie podróży służbowych Dyrektora (zamawianie biletów lotniczych, rezerwacja hoteli, rozliczanie delegacji itp.)
- dbałość o prawidłowy obieg dokumentów i informacji w języku niemieckim i angielskim
- odbieranie połączeń telefonicznych
- obsługa korespondencji papierowej oraz elektronicznej
- współpraca z pracownikami wewnątrz organizacji
- administracja biura
Oczekiwania:
- biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- praktyczna znajomość pakietu MS Office
- umiejętność doskonałej organizacji czasu pracy i planowania
- samodzielność i umiejętność efektywnego działania pod presją czasu
- operatywność, odpowiedzialność, skrupulatność
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku i zainteresowanie w zakresie rynku finansowania nieruchomości
- wysoka kultura osobista
Oferta:
- współpraca w ramach umowy o pracę
- stabilizacja zatrudnienia
- praca w międzynarodowej, prężnie działającej firmie na rynku kapitałowym
- możliwość rozwoju zawodowego