Randstad Polska jest wiodącą na polskim rynku agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej.

 Dla naszego klienta , zagranicznego banku hipotecznego, poszukujemy osoby na stanowisko:

asystent/-ka

Nr ref.: 25206
Praca tymczasowa
Lokalizacja: Warszawa

Zakres obowiązków:
  • codzienne wsparcie Dyrektora w bieżących pracach i realizacji zadań
  • organizowanie podróży służbowych Dyrektora (zamawianie biletów lotniczych, rezerwacja hoteli, rozliczanie delegacji itp.)
  • dbałość o prawidłowy obieg dokumentów i informacji w języku niemieckim i angielskim 
  • odbieranie połączeń telefonicznych
  • obsługa korespondencji papierowej oraz elektronicznej
  • współpraca z pracownikami wewnątrz organizacji
  • administracja biura

 

Oczekiwania:
  • biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office
  • umiejętność doskonałej organizacji czasu pracy i planowania
  • samodzielność i umiejętność efektywnego działania pod presją czasu
  • operatywność, odpowiedzialność, skrupulatność
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku i zainteresowanie w zakresie rynku finansowania nieruchomości
  • wysoka kultura osobista
     

 

Oferta:
  • współpraca w ramach umowy o pracę 
  • stabilizacja zatrudnienia
  • praca w międzynarodowej, prężnie działającej firmie na rynku kapitałowym     
  • możliwość rozwoju zawodowego

Zgodnie z obowiązującym prawem Randstad nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 47)

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi