Trenkwalder
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Asystent/ka zarządu

Miejsce pracy: Tarnowo Podgórne

OBOWIĄZKI:

  • kompleksowa obsługa sekretariatu,
  • koordynacja korespondencji i połączeń w języku polskim i angielskim,
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów,
  • organizacja spotkań i podróży służbowych,
  • pomoc administracyjna w zakresie funkcjonowania biura zarządu i innych działów,
  • dwustronne tłumaczenia dokumentów i tekstów służbowych (język angielski).

WYMAGANIA:

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego, pozwalająca na płynną komunikację w mowie i piśmie - warunek konieczny,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office) i urządzeń biurowych,
  • doskonała organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów,
  • wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne,
  • odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
  • samodzielność,
  • wysoka motywacja do pracy i determinacja w działaniu,
  • nienaganna prezencja.

OFERUJEMY:

  • umowa o pracę,
  • możliwość zdobycia doświadczenia,
  • pracę od poniedziałku do piątku,
  • możliwość przejścia po okresie próbnym na umowę o prace u bezpośredniego pracodawcy,
  • oferta dotyczy pracy tymczasowej.

Agencja Pracy Tymczasowej Trenkwalder Benefit Sp. z o.o. (nr cert. 136)

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi