Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/ka zarządu
Miejsce pracy: Tarnowo PodgórneOBOWIĄZKI:
- kompleksowa obsługa sekretariatu,
- koordynacja korespondencji i połączeń w języku polskim i angielskim,
- nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów,
- organizacja spotkań i podróży służbowych,
- pomoc administracyjna w zakresie funkcjonowania biura zarządu i innych działów,
- dwustronne tłumaczenia dokumentów i tekstów służbowych (język angielski).
WYMAGANIA:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego, pozwalająca na płynną komunikację w mowie i piśmie - warunek konieczny,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office) i urządzeń biurowych,
- doskonała organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów,
- wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne,
- odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
- samodzielność,
- wysoka motywacja do pracy i determinacja w działaniu,
- nienaganna prezencja.
OFERUJEMY:
- umowa o pracę,
- możliwość zdobycia doświadczenia,
- pracę od poniedziałku do piątku,
- możliwość przejścia po okresie próbnym na umowę o prace u bezpośredniego pracodawcy,
- oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Agencja Pracy Tymczasowej Trenkwalder Benefit Sp. z o.o. (nr cert. 136)
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.