#

Asystent/-ka Zarządu

REED Engineering

Radomsko, łódzkie

REED Engineering
Jesteśmy polskim oddziałem, wiodącej na rynku brytyjskim, firmy doradztwa personalnego REED, która prowadzi działania z zakresu profesjonalnej rekrutacji i selekcji od 1960 roku.

W Polsce prowadzimy specjalistyczne usługi rekrutacyjne w obszarze: Accountancy, Banking, Finance, IT & Telecoms, Property & Construction, Engineering, Sales & Marketing oraz HR.

Zadania :

  • Wsparcie administracyjne wszystkich działów spółki, przede wszystkim działu prawnego oraz księgowości, współpraca z działem kadr,
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • Zarządzanie terminarzem i planowanie zadań i podróży służbowych Prezesa Zarządu, zaangażowanie w rezerwacje hoteli, biletów lotniczych itp.,
  • Oragnizacja wydarzeń firmowych (szkoleń, konferencji, targów),
  • Udział w przygotowaniu dokumentów formalnych – ofert, umów, pism urzędowych,
  • Pomoc w przygotowaniu prezentacji firmowych oraz materiałów marketingowych.

Asystent/-ka Zarządu

Miejsce pracy: Radomsko

Wymagania :

  • Wykształcenie wyższe, preferowane: administracja, prawo, handel & marketing / PR, zarządzanie,
  • Mile widziana wiedza za zakresu prawa handlowego / kodeksu spółek handlowych,
  • Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • Prawo jazdy katergorii B
  • Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • Znajomość oprogramowania Microsoft: Windows, Office (Word, Excel, PowerPoint).

 

Oferujemy :

  • amibitne zadania i możliwości rozwoju zawodowego
  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • pakiet benefitów socjalnych
  • przyjazną atmosferę w pracy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV: Aplikuj

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi