Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Jesteśmy firmą realizującą przedsięwzięcia w sektorach energetyki, chemii i petrochemii. Zajmujemy się wytwarzaniem, montażem, remontem, modernizacją i serwisem maszyn i urządzeń technologicznych, rurociągów i instalacji przemysłowych oraz zaawansowanych i wysoko przetworzonych elementów konstrukcji stalowych.
Asystent/-ka Zarządu
Miejsce pracy: Oświęcim
Zakres zadań:
nadzorowanie dokumentacji i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej (pilnowanie terminowości przedkładanych dokumentów do Zarządu firmy),
udział w realizacji zleconych projektów,
organizacja narad, spotkań oraz podróży służbowych,
przygotowywanie pism, raportów, materiałów w powierzonym zakresie,
segregowanie i archiwizacja dokumentów zarówno w wersji papierowej jak i elektronicznej,
prowadzenie archiwum spółki.
Wymagania:
wykształcenie wyższe,
min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej,
biegła znajomość języka angielskiego lub niemieckiego (warunek konieczny),
bardzo dobra obsługa komputera, programów MS Office oraz urządzeń biurowych,
dokładność i odpowiedzialność za powierzone zadania,
wysoka kultura osobista,
zdolności organizacyjne,
komunikatywność,
profesjonalizm w zachowaniu i wykonywaniu zadań,
umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
Stabilne zatrudnienie,
Możliwość stałego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?