Opis stanowiska pracy
Wyzwania, jakie na Ciebie czekają:
- Zarządzanie kalendarzem Zarządu
- Prowadzenie bieżącej korespondencji w imieniu Zarządu
- Przygotowanie oraz wstępna i bieżąca kontrola dokumentów, raportów oraz prezentacji
- Zarządzanie obiegiem dokumentów i zapewnienie sprawnego przepływu informacji między Zarządem a innymi jednostkami organizacyjnymi w firmie
- Organizowanie posiedzeń Zarządu, spotkań biznesowych oraz podróży służbowych
- Kompleksowe wsparcie codziennej pracy Zarządu
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe
- Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku w firmie międzynarodowej
- Biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i umiejętność tworzenia prezentacji
- Doskonała organizacja pracy i zdolność do samodzielnej realizacji zadań
- Nastawienie na realizację celów i szukanie rozwiązań oraz skuteczność w działaniu
- Terminowość, dokładność oraz sumienność w codziennej pracy
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Czynne prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od Twego doświadczenia i wiedzy
- Benefity – dofinansowanie do karty sportowej, możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie
- Przyjazną atmosferę i luźny start-up – płaska struktura organizacji, praca w przyjaznym i dynamicznym zespole
- Świetne warunki pracy – laptop i telefon służbowy, nowoczesne biuro, dobrze zaopatrzona kuchnia, stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem w swej branży na rynku polskim
- Duże możliwości rozwoju – okazja do realizacji ciekawych i wymagających zadań, możliwość codziennej praktyki języka angielskiego
Wzbudziliśmy Twoje zainteresowanie? Prześlij nam swoje CV za pomocą przycisku Aplikuj.
Wymagania
Dołącz do naszego doświadczonego zespołu jako:
Prezentacja firmy
eSky to Internetowe Centrum Podróży, którego celem jest zapewnien...
eSky to Internetowe Centrum Podróży, którego celem jest zapewnienie wszystkim podróżnym najbardziej komfortowych i najkorzystniejszych warunków podróży. Od 10 lat zapewniamy kompleksową pomoc w planowaniu i realizacji podróży, zarówno indywidualnych, jak i biznesowych. Tworzymy, rozwijamy i zapewniamy narzędzia dzięki którym nasi Klienci mogą nie tylko rezerwować szereg usług i produktów turystycznych, lecz także uzyskiwać wiele cennych informacji a także czerpać inspiracje do podróżowania. Działamy obecnie w Polsce, Rumunii, Bułgarii, Czechach, Słowacji, Turcji, Brazylii i Peru, niebawem wchodząc na kolejne rynki.
eSky jest równocześnie renomowaną firmą technologiczną a nasz dział IT składa się z ok 100 specjalistów i pasjonatów najnowszych technologii. Wszystkie rozwiązania, które służą nam do sprzedaży oraz posprzedażowej obsługi klienta, są naszym własnym dziełem. Z powodzeniem funkcjonujemy na rynkach zagranicznych, gdzie mimo ogromnej konkurencji pozostajemy w ścisłej czołówce firm z branży turystycznej. Nasz sukces zawdzięczamy strategii umiejętnego połączenia biznesu z technologią.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 02/07/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 3 do 5 lat
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja / Sekretariat