Doradztwo personalne
Doradcy TPA Horwath HR (HR Advisory) wspierają planowanie i realizację przedsięwzięć związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie, w szczególności koncentrując się na: rekrutacji i selekcji kadr, audycie personalnym, usługach outplacement, Assessment Center, organizacji szkoleń branżowych w dziedzinie prawa i finansów oraz warsztatów w zakresie psychologii i zarządzania.
TPA Horwath to międzynarodowa i dynamicznie rozwijająca się grupa konsultingowa, członek Crowe Horwath International, ósmej największej organizacji doradczej na świecie, która świadczy usługi w szerokim spektrum doradztwa biznesowego, przy zachowaniu najwyższych standardów i w przyjazny dla klienta sposób.
www.tpa-horwath.pl
Doradcy TPA Horwath HR (HR Advisory) wspierają planowanie i realizację przedsięwzięć związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie, w szczególności koncentrując się na: rekrutacji i selekcji kadr, audycie personalnym, usługach outplacement, Assessment Center, organizacji szkoleń branżowych w dziedzinie prawa i finansów oraz warsztatów w zakresie psychologii i zarządzania.
TPA Horwath to międzynarodowa i dynamicznie rozwijająca się grupa konsultingowa, członek Crowe Horwath International, ósmej największej organizacji doradczej na świecie, która świadczy usługi w szerokim spektrum doradztwa biznesowego, przy zachowaniu najwyższych standardów i w przyjazny dla klienta sposób.
www.tpa-horwath.pl
Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy z branży nieruchomości – poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent/ka Zarządu z językiem francuskim (Pracownik Recepcji)
Miejsce pracy: WarszawaZakres obowiązków:
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu / recepcji
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz poczty elektronicznej
- Zarządzanie obiegiem dokumentów w spółce
- Umawianie spotkań i prowadzenie kalendarzy Członków Zarządu
- Obsługa spotkań biznesowych
- Wsparcie działów firmy w zakresie obsługi administracyjnej biura
- Kontakty z centralą firmy we Francji
- Zamawianie artykułów spożywczych i biurowych
- Dbanie o wizerunek firmy
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Biegła znajomość języka francuskiego – warunek konieczny
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Bardzo dobra znajomość MS Office
- Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania, ustalania priorytetów oraz podejmowania decyzji
- Odpowiedzialność, samodzielność
- Wysoka kultura osobista
Oferta Klienta:
- Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego
- Umowa o pracę
- Ubezpieczenie zdrowotne
- Karta Multisport
Jeśli jesteś zainteresowany/a podjęciem pracy na tym stanowisku prześlij swoje CV na za pomocą przycisku "Aplikuj"