#

Asystent/ka Zarządu ds. finansowych

ESC S.A.

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Pracownik, którego zatrudnimy odpowiedzialny będzie za wsparcie zarządu oraz obsługę firmy w pracach księgowo - finansowych, kadrowych, administracyjnych oraz kontaktach z partnerami  i klientami przedsiębiorstwa. W tym:

  • Prowadzenie dokumentacji księgowej  i nadzór nad  sprawami finansowymi,
  • Prowadzenie dokumentacji personalnej,
  • Współpraca z biurem rachunkowym,
  • Wsparcie organizacyjne oraz administracyjne pracy zarządu,
  • Przygotowanie dokumentacji i informacji na potrzeby zarządu,
  • Organizacja spotkań oraz podróży służbowych,

Wymagania

  • Inicjatywa, zaangażowanie w pracę oraz otwartość na nowe doświadczenia,
  • Zdolności interpersonalne oraz łatwość nawiązywania kontaktów,
  • Biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności programów MS Excel, MS Word, MS Power Point, Outlook,
  • Elastyczność i dyspozycyjność,
  • Umiejętności redagowania pism, dokumentów itp.,
  • Doświadczenie w pracy biurowej,
  • Zaangażowania w wykonywaną pracę,
  • Umiejętności pracy pod presją czasu,
  • Prawo jazdy.

 


Prezentacja firmy

ESC SA działa od 1992 roku. <br/> <br/>Przedmiotem działalności ESC S.A.... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
16/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Wynagrodzenie
3 000PLN - 5 000PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Analityka

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi