Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Asystent/-ka w Dziale Obsługi Klienta
Miejsce pracy: SosnowiecZadania:
- Przywitanie Klientów wchodzących do salonu, kierowanie ruchem Klientów, wsparcie dla Klientów
- Prezentowanie Klientowi logowania do e-faktury
- Dystrybucja materiałów reklamowych, promocja salonu w regionie
- Pomoc w obsłudze stanowiska testowego
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie
- Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta
- Umiejętność obsługi komputera (pakiet Office) oraz podstawowych urządzeń biurowych
- Łatwość w przyswajaniu wiedzy
- Bardzo dobre zdolności interpersonalne, miła prezencja, komunikatywność
Oferujemy:
- Umowę o pracę tymczasową z możliwością przejęcia przez firmę
- Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin
- Możliwość zdobycia doświadczenia w znanej firmie, w obsłudze Klienta
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Numer referencyjny: AS/09/2016/SOS
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.