Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Asystent/ka w dziale administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
Wsparcie działu administracji w codziennych obowiązkach
Przygotowywanie poczty (kopertowanie)
Drukowanie dokumentów z systemu i przygotowywanie do wysyłki
Kompletacja dokumentów zgodnie z zasadami
Wprowadzanie zmian do systemu, aktualizowanie danych
Skanowanie dokumentów i umieszczanie skanów w systemie
Doraźne wsparcie recepcji
Wymagania:
Dobra znajomość języka angielskiego
Odpowiedzialność, sumienność, rzetelność
Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
Dobra znajomość programów MS Office
Umiejętność skupienia uwagi i koncentracji na wykonywanych obowiązkach
Oferujemy:
Umowa o pracę tymczasową za pośrednictwem Adecco Poland
Atrakcyjne wynagrodzenie
Stabilna praca w pełnym etacie od poniedziałku do piątku (godziny 8-16 / 9-17)
Zatrudnienie w renomowanej firmie u ugruntowanej pozycji na rynku
Wysoki standard pracy w biznesowym środowisku
Lokalizacja: Praga Południe
Numer referencyjny: ADA/WA2/122017/A3/MD
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?