OTTO Workforce jest firmą doradczą działającą na rynku HR, posiadającą wieloletnie doświadczenie we wszystkich sektorach biznesu. Dzięki wiedzy i doświadczeniu naszego zespołu świadczymy wysokiej jakości usługi z zakresu doradztwa personalnego, pracy tymczasowej i outsourcingu.
Dla naszego klienta – firmy OSRAM jednej z dwóch największych producentów źródeł światła i systemów oświetleniowych na świecie. - poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
ASYSTENT/KA PREZESA/OFFICE MANAGER
Nr ref. UK/AP/14
Warszawa Wilanów
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć:
• koordynacja kalendarza Prezesa
• organizacja spotkań i podróży służbowych (rezerwacja sal, hoteli, biletów lotniczych, etc.)
• organizacja i koordynowanie wyjazdów szkoleniowych i imprez integracyjnych
• analiza i akceptacja faktur działu administracyjnego
• organizacja pracy biura
• koordynacja pracy recepcji, ochrony, serwisu sprzątającego, kierowcy
• kontakty z firmami zewnętrznymi
Wymagania:
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku: Asystent/ka Prezesa, Asystent/ka Działu Hndlowego, Asystentka Dyrektora Sprzedaży
• płynna znajomość jęz. angielskiego – warunek konieczny
• mile widziana znajomość języka rosyjskiego lub niemieckiego
• dobra znajomość pakietu MS Office - w szczególności Excel
• zdolności analityczne i logicznego myślenia
• dobra organizacja pracy i dyskrecja
• terminowość i ukierunkowanie na zdania
• wysoka kultura osobista
Oferujemy:
• pracę w międzynarodowej firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat
• atrakcyjne wynagrodzenie + benefity
• przyjazną atmosferę pracy
Zainteresowane osoby zapraszamy do przesyłania aplikacji w odpowiedzi na to ogłoszenie.