#

Asystent/-ka Managera

City Baner

Katowice, śląskie

Opis stanowiska pracy

Obsługa kancelaryjna, administrowanie sekretariatem, przygotowywanie umów, budowanie pozytywnych relacji z klientami, koordynacja poczty przychodzącej i wychodzącej, administracja obiegu dokumentów, przygotowanie sali spotkań i obsługa gości, koordynacja kalendarza spotkań z klientami, prowadzenie i administrowanie bazą danych, ścisła współpraca z pozostałymi pracownikami w wspieraniu ich w codziennych zadaniach.

Wymagania

komunikatywność, samodyscyplina, biegła znajomość j.angielskiego, znakomita znajomość pakietu office, prawo jazdy kat B, kreatywność, efektywne zarządzanie własnym czasem, dyspozycyjność.

Prezentacja firmy

Firma zajmuje się budową konstrukcji reklamowych i ich obsługą w terenie... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
04/07/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Wynagrodzenie
2 000PLN - 5 000PLN / Monthly (Brutto)
Premie, dodatki:
tak
Branża / kategoria:
Praca IT - Project Management

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi