#

Asystent/-ka Managera ds. Administracji i Komunikacji

Trebbi Polska Sp. z o.o.

00-675 Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Praca w renomowanej międzynarodowej firmie rodzinnej w samym sercu Warszawy.
Stanowisko Asystent/-ka Managera ds. Administracji i Komunikacji będzie polegało na obsłudze recepcji oraz wsparciu dla działu Administracyjnego i Komunikacji.
Następnie, roczne zastępstwo na stanowisku Managera Administracji.
Start od 9 stycznia 2017 roku.
Główne obowiązki:
• obsługa centrali telefonicznej,
• prowadzenie kalendarza spotkań,
• dbanie o kompleksowe zaopatrzenie biura,
• przygotowanie i obsługa konferencji i spotkań biznesowych w siedzibie firmy,
• ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
• organizacja przesyłek kurierskich,
• przygotowywanie pism,
• tworzenie baz danych dotyczących kwestii administracyjnych,
• prowadzenie zestawienia zleceń podwykonawców, itp.
• organizacja transport, podróży służbowych,
• rezerwacja noclegów, tworzenie zestawienia faktur za noclegi,
• tworzenie i organizacja archiwum dokumentów,
• realizacja wszelkich zamówień na potrzeby firmy, w tym materiałów biurowych,
• porządkowanie dokumentów,
• obowiązki związane ze współpracą z biurami budowy w całej Polsce i Londynie,
• wsparcie Zarządu w obsłudze bieżących potrzeb,
• przyjmowanie gości firmy,
• koordynacji komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy
• pomoc w obsłudze Social Media
• pomoc w tworzeniu materiałów marketingowych
• pomoc w realizacji planu marketingowego
• współpraca z podwykonawcami firmy
• pomoc w obsłudze działu HR

Wymagania

• pełna dostępność
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny,
• mile widziana znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
• dobra znajomość pakietu Microsoft Office (przede wszystkim Word i Excel),
• komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów,
• praca w zespole,
• wysoka kultura osobista i silna motywacja do pracy,
• umiejętność efektywnej organizacji pracy, sumienność, dokładność;
• mile widziane doświadczenie w administracji, marketingu lub hr
• mile widziana znajomość programu InDesign

Prezentacja firmy

Trebbi Polska to niezależna profesjonalna spółka konsultingowa z sektora... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
19/02/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Czas trwania umowy
1 rok
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Kadra zarządzająca

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi