Adecco Poland Sp. z o.o.

Asystent/ka Handlowy/a

Miejsce pracy: Warszawa
Adecco Poland Sp. z o.o.
Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!

Zadania:

  • Obsługa międzynarodowych Klientów biznesowych (B2B)
  • Kompleksowa realizacja zamówień : od zarejestrowania zamówienia do dostarczenia produktu dla Klienta,
  • Kontakt telefoniczny oraz mailowy z Klientami Biznesowymi (również w języku angielskim) - wyjaśnianie szczegółów zamówień, umów, faktur, potwierdzanie zamówień, certyfikatów itp.
  • Dbałość o prawidłową realizację zamówień,
  • Wprowadzanie i monitorowanie reklamacji,
  • Współpraca z różnymi działami firmy,
  • Opieka nad obiegiem i archiwizacja dokumentów

 


Wymagania:

  • Mile widziani zarówno studenci jak i absolwenci
  • Mile widziane doświadczenie pracy w dziale handlowym firmy lub w dziale sprzedaży i obsłudze klientów w sektorze B2B,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny,
  • Mile widziana znajomość języka francuskiego - nie jest to jednak warunek konieczny,
  • Mile widziana znajomość SAP - nie jest to jednak warunek konieczny,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikatywność, ogłada biznesowa oraz bardzo wysoka kultura osobista,
  • Zorientowanie na cel i wyniki,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu w międzynarodowym środowisku korporacyjnym,

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w międzynarodowej firmie z branży petrochemicznej o ugruntowanej pozycji na rynku w oparciu o umowę o pracę tymczasową, na okres 3-5 miesięcy z możliwością przedłużenia umowy
  • Pracę pełną wyzwań i możliwości w międzynarodowym środowisku
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 08:30 - 16:30 na pełen etat
  • Możliwość zdobycia cennego korporacyjnego doświadczenia
  • Możliwość aktywnego wykorzystywania języka angielskiego w codziennej pracy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Prywatną opiekę medyczną, bony żywnościowe oraz dofinansowanie karty ZTM

Oferta dotyczy pracy tymczasowej.



Numer referencyjny: MS/07/03/2016/WA1
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi