Asystent/ka Handlowy/a
Miejsce pracy: Warszawa
Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Zadania:
- Obsługa międzynarodowych Klientów biznesowych (B2B)
- Kompleksowa realizacja zamówień : od zarejestrowania zamówienia do dostarczenia produktu dla Klienta,
- Kontakt telefoniczny oraz mailowy z Klientami Biznesowymi (również w języku angielskim) - wyjaśnianie szczegółów zamówień, umów, faktur, potwierdzanie zamówień, certyfikatów itp.
- Dbałość o prawidłową realizację zamówień,
- Wprowadzanie i monitorowanie reklamacji,
- Współpraca z różnymi działami firmy,
- Opieka nad obiegiem i archiwizacja dokumentów
Wymagania:
- Mile widziani zarówno studenci jak i absolwenci
- Mile widziane doświadczenie pracy w dziale handlowym firmy lub w dziale sprzedaży i obsłudze klientów w sektorze B2B,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny,
- Mile widziana znajomość języka francuskiego - nie jest to jednak warunek konieczny,
- Mile widziana znajomość SAP - nie jest to jednak warunek konieczny,
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikatywność, ogłada biznesowa oraz bardzo wysoka kultura osobista,
- Zorientowanie na cel i wyniki,
- Umiejętność pracy pod presją czasu w międzynarodowym środowisku korporacyjnym,
Oferujemy:
- Zatrudnienie w międzynarodowej firmie z branży petrochemicznej o ugruntowanej pozycji na rynku w oparciu o umowę o pracę tymczasową, na okres 3-5 miesięcy z możliwością przedłużenia umowy
- Pracę pełną wyzwań i możliwości w międzynarodowym środowisku
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 08:30 - 16:30 na pełen etat
- Możliwość zdobycia cennego korporacyjnego doświadczenia
- Możliwość aktywnego wykorzystywania języka angielskiego w codziennej pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Prywatną opiekę medyczną, bony żywnościowe oraz dofinansowanie karty ZTM
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Numer referencyjny: MS/07/03/2016/WA1
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.