Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
podstawowe wsparcie działu rozliczeń i PMO (sprawdzanie poprawności listy przepracowanych godzin etc.)
pomoc w prowadzeniu dokumentacji projektowej: tworzenie i aktualizacja dokumentów, prowadzenie baz danych oraz bieżące wsparcie zespołu w przygotowaniu zestawień i raportów
wystawianie i kontrolowanie poprawności faktur oraz innych dokumentów dotyczących płatności
bieżący kontakt z działami finansowymi Klientów
Oczekiwania:
minimum roczne doświadczenie w pracy biurowej
bardzo dobra znajomość Ms Office, zwłaszcza arkusza kalkulacyjnego MS Excel (weryfikacja na podstawie testu)
dobra znajomość języka angielskiego
umiejętność analitycznego myślenia
skrupulatność, dokładność oraz bardzo dobra organizacja pracy
samodzielność oraz odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań
komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?