Firma DRIMS - prężnie działający producent DRZWI wewnętrznych aktualnie poszukuje osób na stanowisko:
Asystent/ka dz. księgowości i admin.
Miejsce pracy: Ząbki lub Warszawa-Mokotów, Polska
Region: mazowieckie
Opis stanowiska:
• Bieżąca obsługa, rejestrowanie i weryfikacja faktur
• Archiwizowanie, segregacja i przygotowanie dokumentów do księgowania
• Bieżąca kontrola poprawności rozrachunków z odbiorcami i dostawcami
• Przygotowywanie raportów i zestawień na bieżące potrzeby firmy
• Sprawdzanie poprawności wprowadzonych danych
• Wystawianie faktur sprzedaży
• Współpraca z działem handlowym i produkcją
• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min.1 rok
• Dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office – MS Excel, Outlook)
• Zdolność analitycznego myślenia, doskonała organizacja pracy
• Rzetelność, zaangażowanie, terminowość i odpowiedzialność
• Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność , samodzielność
• Wykształcenie min. średnie/kierunkowe
Mile widziane:
• Doświadczenie na podobnym stanowisku
• Znajomość programów Symfonia, MerSoft
Oferujemy:
• Atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia
• Pracę w polskiej firmie o ugruntowanej pozycji, 25 lat na rynku
• Dodatkowo system premiowania
• Szkolenia, możliwości rozwoju i awansu
Drims to nie tylko drzwi. Drims to coś więcej. Wysokiej jakości d... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.