Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Asystent/-ka Dyrektorów (z biegłym j. angielskim)
Miejsce pracy: WarszawaWymagania:
• Wykształcenie wyższe - min. licencjat,
• Biegła znajomość j. angielskiego (min. poziom C1),
• Bardzo dobra obsługa MS Office (szczególnie Word, Power Point i Excel),
• Doświadczenie na podobnym stanowisku w międzynarodowym środowisku - praca na kilku kalendarzach,
• Wysoka kultura osobista i prezencja,
• Umiejętność pracy pod presją czasu i organizacji pracy - praca na kilku kalendarzach,
• Doświadczenie na stanowisku Asystentki Dyrektora / Zarządu nie jest wymagane.
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
• Zarządzanie kalendarzami Dyrektorów danego Departamentu,
• Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych,
• Ustawianie videokonferenceji i rozmów konferencyjnych
• Obsługa linii telefonicznej oraz poczty elektronicznej,
• Rozliczanie wydatków,
• Współpracy z księgowością przy sprawozdawczości związanej z czasem pracy,
• Pomoc w organizacji spotkań firmowych zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych,
• Godne reprezentowanie firmy.
Oferujemy:
• Pracę w międzynarodowym środowisku dla firmy z Wielkiej Czwórki - usługi konsultingowe,
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę kodeksową - stałe i stabilne zatrudnienie przez Adecco Consulting,
• Atrakcyjne wynagrodzenie - uzależnione od doświadczenia i kompetencji,
• Bogaty pakiet benefitów: ubezpieczenie medyczne dla pracownika i jego rodziny (w Polsce i za granicą), ubezpieczenie na życie, bardzo bogaty pakiet kafeteryjny dostępny w biurze,
• Pracę na pełny etat, od poniedziałku do piątku (g. 9:00 - 17:30),
• Pracę w biurowcu w dogodnej lokalizacji w Warszawie - okolice pl. Piłsudskiego
Numer referencyjny: WA2/26092016/A3WA2/BD
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.