Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od ponad 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.

Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej, poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:

 

asystent/ka dyrektora

Nr ref.: 35912
Praca stała
Lokalizacja: Niepołomice

Zakres obowiązków:
  • wspomaganie kierownictwa w codziennych obowiązkach i w prowadzeniu biura
  • planowanie, organizowanie i administrowanie podróży służbowych
  • dbanie o płynność komunikacji między kierownictwem a innymi działami firmy
  • opieka nad gośćmi odwiedzającymi biuro

Oczekiwania:
  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym minimum 2 lata
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • wyskoki poziom kultury osobistej
  • zorganizowanie i skrupulatność
  • biegła znajomość pakietu MS Office i obsługi urządzeń biurowych
  • prawo jazdy kat. B

Oferta:
  • atrakcyjne warunki finansowe
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość udziału w szkoleniach rozwojowych

Zgodnie z obowiązującym prawem Randstad nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 47)

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi