Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od ponad 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.
Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej, poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
asystent/ka dyrektora
Nr ref.: 35912Praca stała
Lokalizacja: Niepołomice
Zakres obowiązków:
- wspomaganie kierownictwa w codziennych obowiązkach i w prowadzeniu biura
- planowanie, organizowanie i administrowanie podróży służbowych
- dbanie o płynność komunikacji między kierownictwem a innymi działami firmy
- opieka nad gośćmi odwiedzającymi biuro
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym minimum 2 lata
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- zaangażowanie w wykonywaną pracę
- wyskoki poziom kultury osobistej
- zorganizowanie i skrupulatność
- biegła znajomość pakietu MS Office i obsługi urządzeń biurowych
- prawo jazdy kat. B
- atrakcyjne warunki finansowe
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość udziału w szkoleniach rozwojowych