#

asystent/ka dyrektora zakładu

Randstad Polska Sp. z o.o.

Wrocław, dolnośląskie

Randstad Polska jest wiodącą na polskim rynku agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej.

Dla naszego Klienta, dużej firmy produkcyjnej z Wrocławia (Psie Pole), poszukujemy osoby na stanowisko:

asystent/ka dyrektora zakładu

Ref. no: 25022
Temporary job
Location: Wrocław

Responsibilities:
  • przygotowywanie wszelkich dokumentów, pism, prezentacji i tłumaczeń zgodnie z potrzebami
  • kontrola nad wszystkimi dokumentami napływającymi do biura i wymagającymi akceptacji Dyrektorów
  • kontrola i zarządzanie kalendarzem
  • utrzymywanie komputerowej bazy adresowej dla korespondencji
  • utrzymywanie komputerowej bazy zarządzeń Dyrektorów
  • tworzenie i utrzymywanie innych baz komputerowych na potrzeby kierownictwa i pracowników zakładu
  • wysyłanie zaproszeń Lotus Notes na spotkania cykliczne, w których uczestniczą Dyrektorzy i kierownictwo zakładu
  • pomoc w tłumaczeniu w czasie wizyt i spotkań, w których uczestniczą Dyrektorzy
  • odbieranie telefonów i łączenie rozmów
  • tworzenie procedur administracyjnych, czuwanie nad ich przestrzeganiem, aktualizacja, komunikowanie oraz archiwizacja
  • aktywny udział w organizacji wizyt gości ( hotele, restauracje, transport, bilety, rezerwacja sal)
  • zarządzanie grupami mailowymi zakładu
  • przygotowywanie prezentacji "Welcome Notice" w holach głównych zakładów
  • informowanie wszystkich pracowników zakładu o sprawach organizacyjnych i administracyjnych
  • realizacja zamówień na artykuły biurowe oraz ich archiwizacja
  • zapewnienie dostępności formularzy zamówień
  • opieka nad sprzętem biurowym
  • zlecanie napraw
  • koordynacja pracy Recepcji
  • aranżacja stanowisk pracy w biurach ( planowanie i koordynacja przeprowadzek; zgłaszanie zapotrzebowania na zamówienia mebli do Działu Inwestycji; zgłaszanie zapotrzebowania na malowanie i remonty w biurach do Działu Inwestycji)
  • archiwizacja ofert związanych z obsługą administracyjną - rozpatrywanie ich we współpracy z Dyrektorem oraz Działem Dostawców)
  • kontrola kosztów związanych z zakupem towarów i usług administracyjnych i podejmowanie działań zmierzających do ich obniżenia; kontrola jakości tych towarów i usług
  • organizowanie spotkań z załogą
  • tworzenie zleceń w systemie zamówieniowym

Requirements:
  • bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego
  • wykształcenie wyższe
  • min. 1 rok doświadczenia na stanowisku asystentki kadry zarządzającej
  • obycie w pracy w strukturach korporacji
  • znajomość pakietu MS Office oraz umiejętności obsługi urządzeń biurowych
  • umiejętność organizacji pracy i samodzielnego działania
  • dokładność, skrupulatność  i rzetelność
  • bardzo wysoka kultura osobista

Benefits:
  • umowa o pracę tymczasową
  • praca w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji
  • możliwość zatrudnienia bezpośrednio u Klienta

Pursuant to the law, Randstad does not charge the candidates for participation in the recruitment processes.

Recruitment agency (license no 47)

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi