Randstad Polska jest wiodącą na polskim rynku agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej.
Dla naszego Klienta, dużej firmy produkcyjnej z Wrocławia (Psie Pole), poszukujemy osoby na stanowisko:
asystent/ka dyrektora zakładu
Ref. no: 25022Temporary job
Location: Wrocław
Responsibilities:
- przygotowywanie wszelkich dokumentów, pism, prezentacji i tłumaczeń zgodnie z potrzebami
- kontrola nad wszystkimi dokumentami napływającymi do biura i wymagającymi akceptacji Dyrektorów
- kontrola i zarządzanie kalendarzem
- utrzymywanie komputerowej bazy adresowej dla korespondencji
- utrzymywanie komputerowej bazy zarządzeń Dyrektorów
- tworzenie i utrzymywanie innych baz komputerowych na potrzeby kierownictwa i pracowników zakładu
- wysyłanie zaproszeń Lotus Notes na spotkania cykliczne, w których uczestniczą Dyrektorzy i kierownictwo zakładu
- pomoc w tłumaczeniu w czasie wizyt i spotkań, w których uczestniczą Dyrektorzy
- odbieranie telefonów i łączenie rozmów
- tworzenie procedur administracyjnych, czuwanie nad ich przestrzeganiem, aktualizacja, komunikowanie oraz archiwizacja
- aktywny udział w organizacji wizyt gości ( hotele, restauracje, transport, bilety, rezerwacja sal)
- zarządzanie grupami mailowymi zakładu
- przygotowywanie prezentacji "Welcome Notice" w holach głównych zakładów
- informowanie wszystkich pracowników zakładu o sprawach organizacyjnych i administracyjnych
- realizacja zamówień na artykuły biurowe oraz ich archiwizacja
- zapewnienie dostępności formularzy zamówień
- opieka nad sprzętem biurowym
- zlecanie napraw
- koordynacja pracy Recepcji
- aranżacja stanowisk pracy w biurach ( planowanie i koordynacja przeprowadzek; zgłaszanie zapotrzebowania na zamówienia mebli do Działu Inwestycji; zgłaszanie zapotrzebowania na malowanie i remonty w biurach do Działu Inwestycji)
- archiwizacja ofert związanych z obsługą administracyjną - rozpatrywanie ich we współpracy z Dyrektorem oraz Działem Dostawców)
- kontrola kosztów związanych z zakupem towarów i usług administracyjnych i podejmowanie działań zmierzających do ich obniżenia; kontrola jakości tych towarów i usług
- organizowanie spotkań z załogą
- tworzenie zleceń w systemie zamówieniowym
- bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego
- wykształcenie wyższe
- min. 1 rok doświadczenia na stanowisku asystentki kadry zarządzającej
- obycie w pracy w strukturach korporacji
- znajomość pakietu MS Office oraz umiejętności obsługi urządzeń biurowych
- umiejętność organizacji pracy i samodzielnego działania
- dokładność, skrupulatność i rzetelność
- bardzo wysoka kultura osobista
- umowa o pracę tymczasową
- praca w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji
- możliwość zatrudnienia bezpośrednio u Klienta