Asystent/ka Dyrektora Handlowego z językiem niemieckim
Od: Gravet ConsultingMiejsce pracy: Warszawa
Gravet Consulting Sp. z o.o. działa z sukcesem na rynku doradztwa personalnego od 1995 r.
Naszym klientem jest wiodące przedsiębiorstwo z branży usług przemysłowych, firma z kapitałem niemieckim, świadcząca usługi w całej Europie.
Poszukujemy ambitnej i samodzielnej osoby, która zarządzać będzie pracą administracyjną działu handlowego.
ZAKRES ZADAŃ:
• Ścisła współpraca z Dyrektorem Handlowym – m.in. prowadzenie kalendarza, umawianie i organizacja spotkań biznesowych, podróży służbowych, planowanie i nadzór nad terminarzem zebrań, przygotowywanie dokumentów i prezentacji, nadzór nad przepływem korespondencji, wsparcie w bieżących zadaniach
• Organizacja pracy i obsługa biurowa Działu Handlowego oraz wsparcie w realizacji bieżących zadań
• Nadzór nad dokumentacją Działu Handlowego
• Kontakt z Kluczowymi Klientami firmy (m.in.: przygotowywanie dokumentacji, nadzór nad korespondencją, przygotowanie ofert, rejestracja umów, rozwiązywanie bieżących problemów)
• Dbanie o komunikację wewnętrzną w Dziale Handlowym, koordynacja przepływu informacji w firmie
• Uczestnictwo w spotkaniach Działu Handlowego
• Zarządzanie korespondencją wewnętrzną i zewnętrzną
• Przygotowywanie dokumentów, raportów, tłumaczeń, analiz handlowych oraz dokumentów wewnętrznych zgodnie z wytycznymi Dyrektora Handlowego oraz pracowników Działu Handlowego
• Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - asystenta/ki zarządu lub działu handlowego
• Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny)
• Bardzo dobra znajomoś obsługi pakietu MS Office, w szczególności MS Excel oraz MS Word
• Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe
• Czynne prawo jazdy kategorii B
• Mile widziana znajomość programu SAP
• Umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji biznesowej
• Bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność w działaniu