Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Asystent/-ka ds. Zakupów
Zadania:
• Składanie zamówień do dostawców krajowych i zagranicznych
• Monitorowanie terminowej realizacji dostaw
• Prowadzenie negocjacji handlowych
• Prowadzenie wymaganej bieżącej dokumentacji
• Współpraca z pozostałymi działami firmy
Oczekiwania:
• Dobra znajomość pakietu MS Office
• Doskonałe umiejętności komunikacyjne i umiejętności pracy w zespole
• Wykształcenie min. średnie
• Dobra znajomość j. angielskiego
• Zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone obowiązki
• Doświadczenie w pracy z SAP (mile widziane)
• Mobilność
Oferujemy:
• pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (nasz Klient to Firma z kapitałem skandynawskim)
• umowę o pracę tymczasową podpisywaną z InterKadra Sp. z o.o. (możliwość zatrudnienia bezpośrednio przez naszego Klienta)
• dodatkowe ubezpieczenie na życie
• stabilność zatrudnienia oraz bardzo wysoka kultura pracy
• dojazd do miejsca pracy z Wrocławia linią komunikacji podmiejskiej nr 507 (Plac Legionów - ul. Grabiszyńska - Muchobór Wielki - Smolec - Mokronos Górny - Mokronos Dolny - Prologis Park Wrocław V)
Dlaczego właśnie Interkadra?
Nasza Agencja Pracy należy do jednej z najprężniej rozwijających się agencji zatrudnienia w Polsce. Oferujemy pracę dorywczą, tymczasową oraz stałą. Gwarantujemy pracę osobom w każdym wieku. Nie wymagamy bogatego doświadczenia! Praktykę w pracy zdobędziesz podejmując z nami współpracę.
Oferowane stanowisko nie jest tym, którego szukałeś? Zajrzyj na naszą stronę internetową lub odwiedź nas w jednym z 16 centrów rekrutacyjnych na terenie całej Polski! Nasi Konsultanci pomogą Ci zadbać o Twoją ścieżkę kariery.