Podstawowe zadania:
· Planowanie i realizowanie zadań administracyjno-biurowych: koordynacja obiegu dokumentów, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, archiwizacja umów, opracowywanie pism
· Organizowanie spotkań biznesowych, wyjazdów służbowych
· Kompleksowe wsparcie przełożonego w codziennych zadaniach
· Współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym
· Dekretowanie faktur
· Fakturowanie, prowadzenie wszystkich rozliczeń związanych z działalnością Spółki
· Dokonywanie rejestracji płatności faktur
· Monitorowanie terminów płatności
· Przygotowywanie przelewów bankowych
· Przygotowywanie dokumentów kadrowych na bieżące potrzeby pracowników
· Przygotowywanie danych na potrzeby Zarządu
· Dbanie o komunikację w biurze i na zewnątrz organizacji
Wymagania:
· Doświadczenie w księgowości lub obsłudze sekretariatu mile widziane
· Preferowane wykształcenie wyższe w obszarze administracji lub ekonomii
· Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
· Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
· Umiejętność koordynacji oraz realizacji wielu zadań jednocześnie
· Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
· Umiejętność pracy w zespole
· Samodzielność, rzetelność, skrupulatność oraz odpowiedzialność za powierzone zadania
· Bardzo dobra organizacja pracy
· Analiza przyczyn problemów i przedstawianie możliwych rozwiązań
· Kreatywność
· Proaktywność
· Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
· Ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się firmie wśród młodego zespołu pracowników
· Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
· Możliwość rozwoju zawodowego
· Niezbędne narzędzia pracy
· Przyjazną i miłą atmosferę
Firma PAGERO powstała jako koncentrator usług specjalistycznych w zakre... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.