Asystent/ka ds. Administrowania Nieruchomościami / Asystent Dyrektora
Warszawa Asystent/ka ds. Administrowania Nieruchomościami / Asystent Dyrektora
Warszawa
NR REF.: 1122333
Dla naszego Klienta, firmy z branży nieruchomości, poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent ds. Administracji Budynków / Asystent Dyrektora
Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należeć koordynacja procesu administrowania nieruchomościami oraz wsparcie administracyjne dyrektora firmy. Szczegółowe zadania będą obejmowały bycie w stałym kontakcie z dostawcami w celu koordynacji kwestii związanych z dokumentacją, kontrolą postępu prac remontowych, warunków współpracy, płatności. Co więcej, osoba ta będzie wspierała kontakt z najemcami, uczestnictwo w spotkaniach i współpracę z innymi instytucjami (kancelaria prawna, urząd miasta). Dodatkowo, do obowiązków będzie należeć także administracyjne wsparcie Dyrektora związane z prowadzeniem kalendarza czy kwestiami biurowo-administracyjnymi.
Do wzięcia udziału w procesie zapraszamy szczególnie osoby, które posiadają już doświadczenie na stanowiskach asystenckich / administrowaniu nieruchomościami i współpracy z dostawcami. Oczekujemy komunikatywnej znajomości j. angielskiego. Poszukujemy dynamicznych, komunikatywnych osób, które potrafią pracować pod presją czasu w wielozadaniowym środowisku.
Oferujemy stałą współpracę w dynamicznie rozwijającej się firmie i przyjaznej, rodzinnej atmosferze. Lokalizacja: ścisłe Centrum.
Warszawa
NR REF.: 1122333
Dla naszego Klienta, firmy z branży nieruchomości, poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent ds. Administracji Budynków / Asystent Dyrektora
Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należeć koordynacja procesu administrowania nieruchomościami oraz wsparcie administracyjne dyrektora firmy. Szczegółowe zadania będą obejmowały bycie w stałym kontakcie z dostawcami w celu koordynacji kwestii związanych z dokumentacją, kontrolą postępu prac remontowych, warunków współpracy, płatności. Co więcej, osoba ta będzie wspierała kontakt z najemcami, uczestnictwo w spotkaniach i współpracę z innymi instytucjami (kancelaria prawna, urząd miasta). Dodatkowo, do obowiązków będzie należeć także administracyjne wsparcie Dyrektora związane z prowadzeniem kalendarza czy kwestiami biurowo-administracyjnymi.
Do wzięcia udziału w procesie zapraszamy szczególnie osoby, które posiadają już doświadczenie na stanowiskach asystenckich / administrowaniu nieruchomościami i współpracy z dostawcami. Oczekujemy komunikatywnej znajomości j. angielskiego. Poszukujemy dynamicznych, komunikatywnych osób, które potrafią pracować pod presją czasu w wielozadaniowym środowisku.
Oferujemy stałą współpracę w dynamicznie rozwijającej się firmie i przyjaznej, rodzinnej atmosferze. Lokalizacja: ścisłe Centrum.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.