Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Asystent/ka ds. administracyjnych
Obowiązki:
- Zamieszczanie/ odświeżanie ogłoszeń o pracę;
- Rekrutacja pracowników średniego szczebla;
- Zarządzanie dokumentami pracowniczymi, prowadzenie archiwizacji dokumentów i akt osobowych;
- Kontrola zgłoszeń i wygłoszeń ZUS;
- Bieżąca współpraca z Działem Kadr i Płac;
- Sporządzanie i podpisywanie umów cywilno-prawnych oraz umów o pracę tymczasową;
- Naliczanie wypłat dla pracowników;
- Sporządzanie raportów tygodniowych i miesięcznych – Excel;
- Pomoc w pracach administracyjnych.
Wymagania:
- Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności;
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku i w branży HR;
- Wykształcenie min. średnie (wyższe będzie dodatkowym atutem);
- Biegła obsługa komputera (pakiet MS Office w tym Excel: tabele przestawne, umiejętność analizowania danych) – warunek konieczny;
- Odpowiedzialność i zaangażowanie;
- Sumienność i uczciwość;
- Samodzielność w działaniu oraz umiejętność rozwiązywania problemów;
- Zdolność do efektywnej pracy pod wpływem stresu.
Oferujemy:
- Umowę o pracę na pół etatu z możliwością zwiększenia do etatu lub umowę zlecenie;
- Narzędzia na stanowisku: Komputer i telefon komórkowy;
- Pracę w silnie rozwijającej się Agencji Pracy z polskim kapitałem;
- Pracę w dynamicznym zespole;
- Pakiet medyczny.
Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia!
Uprzejmie informujemy, że będziemy rozpatrywać tylko aplikacje osób posiadających wymienione w ofercie kwalifikacje i umiejętności, chyba że zostały określone jako "mile widziane".
Z wybranymi kandydatami będziemy kontaktować się telefonicznie.
W przesłanych aplikacjach prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą; z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".