Opis stanowiska pracy
Agencja Pracy Tymczasowej Main Partners Sp. z o.o. (certyfikat agencji zatrudnienia nr 13967) jest dynamicznie rozwijającą się firmą rekrutacyjną świadczącą usługi w zakresie rekrutacji oraz pracy tymczasowej.
Aktualnie, dla naszego klienta, poszukujemy osób do pracy na stanowisko:
ASYSTENT(-KA) do działu Kadr i Płac
Opis stanowiska pracy:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie w szczególności odpowiedzialna za pomoc w funkcjonowaniu firmy, koordynację bieżących spraw oraz kontakty z instytucjami zewnętrznymi i urzędami.
Główne obowiązki:
- kompletowanie teczek pracowniczych
- udział w przygotowywaniu list płac
- sporządzanie dokumentów rozliczeniowych do ZUS
- współpraca z firmami zewnętrznymi oraz instytucjami w zakresie powierzonych zadań,
- archiwizacja dokumentów
- sporządzanie zaświadczeń o zarobkach
- udział w przygotowywaniu deklaracji podatkowych PIT
- dbanie o dobry wizerunek firmy i jakość świadczonych usług
Oczekiwania:
- podstawowa wiedza na temat rozliczania wynagrodzeń
- znajomość pakietu MS Office
- systematyczność, obowiązkowość, rzetelność, odpowiedzialność
- bardzo dobrej organizacji pracy i umiejętności ustalania priorytetów, odporność na stres i umiejętność działania pod presją czasu
- skrupulatności i dokładności
- umiejętność pracy w zespole
- Znajomość programu Symfonia Kadry i Płace będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- ciekawą i pełną wyzwań pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego oraz nabycia nowych umiejętności,
- pracę w międzynarodowym środowisku
- zatrudnienie w oparciu o umowę o zlecenie
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesyłanie CV .
Prosimy o dołączenie do aplikacji klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dn. 28.09.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 133, Poz. 883)"
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prezentacja firmy
Jesteśmy certyfikowaną Agencją Pracy Tymczasowej wpisaną do Krajowego Re...
Jesteśmy certyfikowaną Agencją Pracy Tymczasowej wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 13967.
Kierujemy swoje usługi do osób poszukujących pracy oraz do firm chcących pozyskać pracowników do realizacji swoich inwestycji. Specjalizujemy się we współpracy z państwami Europy Wschodniej oraz krajami Dalekiego i Bliskiego Wschodu tj. Indie, Nepal, Chiny, Singapur, UAE. Optymalizujemy w sposób elastyczny rozwiązania kadrowe, co pozwala na koncentrację na kluczowych zadaniach.
Tworzymy grupę kompetentnych oraz dynamicznie działających osób. W codziennych zadaniach nacisk kładziemy na sprawną organizację pracy przy zachowaniu elastycznych form działania dopasowaną indywidualnie dla każdego Użytkownika.
Nasz zespół do specjaliści z zakresu human resources, zarządzania oraz administracji. Każdego dnia prowadzimy szeroką współpracę z praktykami oraz trenerami z wieloletnim stażem zawodowym. Firma Main Partners powstała z myślą o świadczeniu usług w obszarze Human Resources.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 09/03/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Finanse, Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Praca dla studenta