Opis stanowiska pracy

X-TRADE BROKERS Dom Maklerski S.A. z siedzibą w Warszawie, jest dynamicznie rozwijającą się instytucją specjalizującą się w obrocie nowoczesnymi pochodnymi instrumentami finansowymi. Oferujemy dostęp do rynku giełdowego (rynek regulowany GPW i rynek New Connect) oraz OTC (waluty i towary). Posiadamy również sieć oddziałów w Europie: Czechy, Słowacja, Hiszpania, Portugalia, Włochy, Francja, Niemcy i Rumunia.

Wymagania

OPIS STANOWISKA:

  • Codzienne wsparcie biura w pracach administracyjnych
  • Dbałość o tworzenie pozytywnego wizerunku firmy
  • Obsługa gości i pracowników biura
  • Obsługa centrali telefonicznej: przyjmowanie i łączenie rozmów
  • Koordynacja spotkań i organizacja sal konferencyjnych.
  • Wsparcie administracyjne współpracowników oraz Działu Finansów i Księgowości
  • Kontrola zapasów materiałów biurowych oraz współpraca z zewnętrznymi dostawcami i kurierami
  • Zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej

 WYMAGANIA:

  • Wykształcenie wyższe lub ostatnie lata studiów
  • Minimum półroczne doświadczenie w pracy na stanowiskach asystenckich
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Wysoka kultura osobista
  • Praktyczna znajomość programów pakietu MS Office (Word, Excell, Power Point) oraz Google Apps
  • Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne
  • Samodzielność, otwartość na zdobywanie nowej wiedzy
  • Zdolności interpersonalne – komunikatywność i praca w zespole
  • Odpowiedzialność, skuteczność, dyspozycyjność i zaangażowanie

MILE WIDZIANE:

  • prawo jazdy kategorii B

OFERUJEMY:

  • Pracę w międzynarodowej organizacji
  • Dostęp do specjalistycznej wiedzy oraz możliwość podnoszenia umiejętności zawodowych
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pakiet benefitów pozapłacowych
  • Biuro w dogodnej lokalizacji

Prezentacja firmy

Naszą misją jest tworzenie najbardziej efektywnego i przyjaznego ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
30/05/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Finanse, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi