Opis stanowiska pracy
X-TRADE BROKERS Dom Maklerski S.A. z siedzibą w Warszawie, jest dynamicznie rozwijającą się instytucją specjalizującą się w obrocie nowoczesnymi pochodnymi instrumentami finansowymi. Oferujemy dostęp do rynku giełdowego (rynek regulowany GPW i rynek New Connect) oraz OTC (waluty i towary). Posiadamy również sieć oddziałów w Europie: Czechy, Słowacja, Hiszpania, Portugalia, Włochy, Francja, Niemcy i Rumunia.
Wymagania
OPIS STANOWISKA:
- Codzienne wsparcie biura w pracach administracyjnych
- Dbałość o tworzenie pozytywnego wizerunku firmy
- Obsługa gości i pracowników biura
- Obsługa centrali telefonicznej: przyjmowanie i łączenie rozmów
- Koordynacja spotkań i organizacja sal konferencyjnych.
- Wsparcie administracyjne współpracowników oraz Działu Finansów i Księgowości
- Kontrola zapasów materiałów biurowych oraz współpraca z zewnętrznymi dostawcami i kurierami
- Zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej
WYMAGANIA:
- Wykształcenie wyższe lub ostatnie lata studiów
- Minimum półroczne doświadczenie w pracy na stanowiskach asystenckich
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Wysoka kultura osobista
- Praktyczna znajomość programów pakietu MS Office (Word, Excell, Power Point) oraz Google Apps
- Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne
- Samodzielność, otwartość na zdobywanie nowej wiedzy
- Zdolności interpersonalne – komunikatywność i praca w zespole
- Odpowiedzialność, skuteczność, dyspozycyjność i zaangażowanie
MILE WIDZIANE:
OFERUJEMY:
- Pracę w międzynarodowej organizacji
- Dostęp do specjalistycznej wiedzy oraz możliwość podnoszenia umiejętności zawodowych
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pakiet benefitów pozapłacowych
- Biuro w dogodnej lokalizacji
Prezentacja firmy
Naszą misją jest tworzenie najbardziej efektywnego i przyjaznego ...
Naszą misją jest tworzenie najbardziej efektywnego i przyjaznego środowiska dla potrzeb transakcji instrumentami pochodnymi na rynku Forex, rynku towarowym i akcyjnym na rynkach pozagiełdowych. Umożliwiamy też inwestowanie na rynkach giełdowych – w Polsce i na całym świecie. Platformy transakcyjne oferowane przez XTB są autorskim rozwiązaniem firmy – efektem pracy najwyższej klasy specjalistów w zakresie IT i Tradingu. Dzięki najbardziej zaawansowanym technologicznie narzędziom transakcyjnym, XTB udostępnia inwestorom dostęp do rynków finansowych w dowolnym miejscu i czasie.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 30/05/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Finanse, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa