Opis stanowiska pracy
CO BĘDZIESZ ROBIŁ/ROBIŁA:
- Administracyjne wsparcie pracy biura i pracowników firmy,
- Obsługa recepcji (centrala telefoniczna, poczta tradycyjna oraz elektroniczna),
- Organizowanie spotkań na terenie biura oraz podróży służbowych ( rezerwacja biletów, hoteli),
- Koordynowanie przepływu dokumentów (faktur, delegacji służbowych, zamówień, rozliczanie kosztów),
- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami oraz partnerami firmy.
Wymagania
CZEGO OCZEKUJEMY:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Znajomość j. angielskiego,
- Znajomość pakietu MS Office,
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- Samodzielność i komunikatywność,
- Sumienność i dokładność w wykonywaniu zadań.
CO OFERUJEMY:
- Stabilną pracę,
- Pakiet Medicover,
- Słodkie wtorki i wiele wiele innych.
Prezentacja firmy
SkyConcept jest dynamicznie rozwijającą się firmą, działającą na rynku n...
SkyConcept jest dynamicznie rozwijającą się firmą, działającą na rynku nowoczesnych technologii oraz multimediów. Tworzymy kompleksowe rozwiązania informatyczne dla międzynarodowych korporacji z rynku nieruchomomści komercyjnych, w tym dla firm deweloperskich i agencji konsultingowych.
W naszym portfolio znajduje się ponad 200 projektów zrealizowanych dla największych firm w Polsce, Niemczech, Francji, Czechach, Turcji, Azji i USA. Z naszych rozwiązań korzystają liderzy branży, w tym JLL, CBRE, Prologis, Raiffeisen Capital Management, Panattoni Europe, Golub GetHouse i wielu innych.
Sukcesywnie rozwijamy nasze działy, w których pracują osoby kreatywne, zaangażowane i doświadczone w branży IT, multimediów i contentu. Dołącz do naszego zespołu i zdobywaj doświadczenie wśród specjalistów!
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 16/01/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja / Sekretariat