#

Asystent/ka Biura

Comtegra S.A.

Warszawa, mazowieckie

Comtegra S.A. Comtegra S.A.
Comtegra jest integratorem systemów informatycznych specjalizującym się w obszarach: Data Protection & Business Continuity, Data Management, Virtualization, Enterprise Mobility Management, Data Security, Database & Analytics oraz Exascale Computing & Big Data. Firma świadczy także usługi w modelu cloud, usługi serwisowe, utrzymaniowe i gwarancyjne.

Historia firmy to ponad 15 lat nieprzerwanej działalności na polskim rynku teleinformatycznym. Obecnie Comtegra to stabilna firma tworzona przez zespół prawie 80 specjalistów. Ich kompetencje pozwalają realizować najbardziej zaawansowane projekty teleinformatyczne, których produktem są nowoczesne, wydajne, bezpieczne i optymalne rozwiązania w ramach 8 obszarów kompetencyjnych. Wyrazem głębokiej specjalizacji i wysokiego poziomu merytorycznego zasobów ludzkich Comtegra, jest liczba ponad 200 certyfikatów technologicznych. O unikalności wiedzy inżynierów firmy stanowią takie tytuły jak: Oracle Master posiadany przez trzech inżynierów oraz VMware vExpert. Comtegra posiada również certyfikowanych inżynierów ze wszystkich czterech liczących się technologii backup: CommVault, EMC Networker, HP Data Protector, IBM TSM i Veritas Netbackup.

www.comtegra.pl

Asystent/ka Biura

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  •  realizacja wszelkich zadań związanych z właściwym funkcjonowaniem Recepcji,
  •  budowanie pozytywnego wizerunku firmy i dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższych standardów obsługi,
  •  obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej – w tym korespondencji seryjnej,
  •  utrzymywanie porządku i dbanie o czystość w biurze,
  •  redagowanie pism i sporządzanie tłumaczeń,
  •  bieżące zakupy materiałów biurowych, obsługa i dbałość o urządzenia biurowe,
  •  organizacja i nadzór zagranicznych wyjazdów służbowych pracowników,
  •  współpraca z pocztą i firmami kurierskimi,
  •  administracyjne wsparcie współpracowników w codziennych zadaniach

Wymagania:

  •  dokładność i skrupulatność,
  •  dobra znajomość pakietu MS Office,
  •  samodzielność w działaniu oraz bardzo dobra organizacja pracy,
  •  umiejętność ustalania priorytetów oraz planowania,
  •  dobra znajomość języka angielskiego – wymagana do rozmów z klientami obcojęzycznymi,
  •  pozytywne nastawienie do pracy i życia,
  •  czynne prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  •  umowę zlecenie na okres 3 miesięcy,
  •  możliwość zdobycia specjalistycznej wiedzy i doświadczenia,
  •  przyjazną atmosferę pracy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Comtegra S.A.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi