Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Asystent/-ka Biura Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie kalendarza spotkań dla 4 anglojęzycznych dyrektorów w różnych departamentach,
- Planowanie i organizacja spotkań i podróży służbowych na wysokim poziomie,
- Wsparcie pracy dyrektorów w obszarze przygotowywania dokumentów, prezentacji, licznych zestawień, przesyłek kurierskich,
- Rozliczanie delegacji służbowych i innych wydatków,
- Wsparcie podczas konferencji, obsługa gości i spotkań.
Wymagania:
- Minimum 1 - 2 letnie doświadczenie na stanowisku administracyjnym,
- Wykształcenie wyższe lub studenci kierunków lingwistycznych lub prawniczych (mile widziane),
- Biegła znajomość j. angielskiego - warunek konieczny,
- Doskonała organizacja pracy, zaangażowanie i umiejętność ustalania priorytetów,
- Wielozadaniowość, odpowiedzialność i samodzielność na stanowisku pracy,
- Wysoki poziom kultury osobistej i komunikatywności,
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w strukturach u klienta,
- Stabilną pracę na cały etat od poniedziałku do piątku w godzinach 9:30 - 17:30,
- Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie wśród profesjonalistów z dziedziny rozwiązań dla biznesu,
- Atrakcyjne wynagrodzenie i liczne benefity: opieka medyczna, owoce w firmie, imprezy firmowe i integracje,
- Lokalizacja: Warszawa Rondo ONZ.
Numer referencyjny: AZ/WA2/05/2018
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.